Izbira primernega pohištva za vašo pisarno je prav tako pomembna, kot sama izbira lokacije in vrste nepremičnine. Pohištvo pripomore k boljšemu počutju vaših zaposlenih in posledično dviguje produktivnost, delovno vnemo in motivacijo. Pri nakupu upoštevajte ceno, fleksibilnost, velikost in zahtevnost vzdrževanja posameznih elementov. Vse te podrobnosti vplivajo na dobro počutje in so posledično ključnega pomena za uspeh vaše ekipe. Pri izbiri pa vsekakor upoštevajte tudi mnenja in nasvete vaših podrejenih, saj bodo slednji izpostavili, katero pohištvo potrebujejo za nemoteno delo.
Kupite dražje in kvalitetno pohištvo
Ne zadovoljite se z najcenejšo opremo, saj slednja ne bo dolgo zdržala. Pomembno je, da kupite kvalitetne in vzdržljive elemente, ki bodo funkcionalni vsaj nekaj let. Navsezadnje si ne morete privoščiti prepogoste menjave poškodovanih in obrabljenih delov, zato raje posezite po dražjih izdelkih. Kvaliteta je malce dražja, vendar prinaša boljše rezultate. Dražja oprema za poslovni prostor bo bolj masivna, lepša na pogled in bolj odporna proti obrabi. Pred naročilom pa najprej določite svoj proračun in poizkusite iztržiti največ za svoj denar. Nekateri dobavitelji bodo znižali ceno, v kolikor se boste dobro pogajali.
Ergonomično in udobno
Zaposleni bodo presedeli večino delovnika, zato potrebujejo ergonomično in udobno pohištvo. Oprema za poslovni prostor, predvsem stoli in mize, morajo biti ravno prave višine, širine in trdote. Ergonomični elementi bodo zmanjšali možnost nastanka bolečin v hrbtenici, vratu in rokah, prav tako pa bodo izboljšali zdravstveno stanje in obenem pripomogli k boljši motivaciji.
Fleksibilnost, funkcionalnost in eleganca
Ponavadi težko združujemo fleksibilnost, funkcionalnost in eleganco. Izbira opreme za poslovni prostor, ki bo dosegla vse naštete standarde, bo enostavnejša ob posvetovanju z vašimi zaposlenimi. Preučite, koliko prostora potrebujejo za shranjevanje ter za nemoteno gibanje, kakšne dodatke in pripomočke potrebujejo in podobno. Multifunkcionalno pohištvo je idealna izbira za vse pisarne, ki imajo malo razpoložljivega prostora ali imajo veliko ljudi na majhni površini. Izberite na primer srednje visoke omarice, ki bodo služile kot predelna stena med posameznimi zaposlenimi, hkrati pa bodo nudile prostor za shranjevanje in odlagalno površino.