Sprednja stran je dovolj velika, da se spoprime s polmetrskimi kupi. Deluje dobro na dovozu z gramozno površino.
»Auto-Turn« je zasnovan tako, da uporabnikom omogoča, da se izognejo obremenitvam in vlečenju in jim omogočajo natančno vodenje snežne freze brez prilagoditve hitrosti. Da bi omogočili to funkcijo ročne nastavitve niso potrebne (brez sprožilcev ali vzvoda). Funkcija krmiljenja je na voljo tudi na modelih Ariens Deluxe 30 in vseh modelih v liniji Ariens Platinum, Professional in Hydro-Pro, vključno frezami na gosenice.
254cc Ariens AX motor
LCT motor zagotavlja več kot dvakratni navor motorja 208 cc. Motor mi je všeč. Z lahkoto se zažene in ima veliko moči za premagovanje globokega snega. Ne pričakujem, da boste imeli težave s tem motorjem, če pa do tega pride, LCT in Ariens tesno sodelujeta, zato lahko vaš lokalni Ariens prodajalec hitro uveljavi garancijo. Dvojni kroglični ležaji zmanjšujejo trenje in podaljšujejo življenjsko dobo. Ohišje iz litega železa rokav zmanjšuje obrabo in izboljšuje emisije.
Posodobitev, 9. december: motor Ariens 12,5 ft-lb AX ima veliko moči za snežne padavine v srednje zahodnem delu države. Ima večji navor kot B&S motor, ki je na voljo tudi na Ariens Deluxe 28+. Za svojo velikost je tih, s kapuco ali slušalkami pa ne potrebujete zaščite za ušesa. Prijetno me je presenetil tudi navor motorja. Saj veste kako težek je sneg, ko že enkrat gre skozi snežno frezo – motor AX je brez težav premagal 25 cm tega snega.
Ker pa snežne freze nimate vedno pri roki, sploh pa ne na poti z avtom, vam bodo na zasneženi cesti prišle prav avtomobilske verige za sneg za boljši oprijem koles.